منتدى شباب ميدان التحرير

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سياسى اجتماعى منوع

3 مشترك

يوميات شراب بصوابع الجزء الاول

santofa1
    santofa1
    المراقب العام
    المراقب العام

العمل/الترفيه : ليسلنس اداب
    المزاج : عالى

يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Empty يوميات شراب بصوابع الجزء الاول

مُساهمة من طرف santofa1 الأحد نوفمبر 09, 2008 9:49 am

موصاء الخير عليكو . يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Sad انا مش شايف حد هو فى حد هنا يعنى ولا هقعد اكلم نفسى ايه الصباح اللى مش باينله قمر ده يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Mad طيب مادام مفيش حد بيرد عليا انا هكلم نفسى
    اعرفكم بنفسى بقى يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Rolleyes انا الاستاذ
    شراب
    الابيض ( ملحوظة ابيض ده كان يوم ما اشترونى دلوقتى مش عارف لون ى بقى ايه) يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Wink انا ساكن فى شقة اربع قوض وصالة بمنافعهم يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Wub طبعا مش وقت الذكاء يشتغل يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Mad دى شقة صاحب اعفن رجل فى التاريخ الاخ الاستاذ الللى بيلبسنى يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Ph34r ومع تمنياتى لكل اخواتى الشربات فى الكرة الارضية ان هما يبعدوا عن الصوابع دى يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Alien2 وينضموا الي فى حركة الاعتصام عن ان البنى ادمين اللى شكل اللى بيلبسنى ده يبقى عندهم شربات
    واهم مطالبنا اللى احنا بنطلبها
    1- ضرورة غسل الرجلين وخاصة بين الصوابع عشان احنا اللى بنشمها وبتخلينا مش مركزين خالص يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول HARSH
    2- عدم لبسنا فى الصيف بيتهيالى يعنى الواحد مننا بيبقى طايق نفسه بالعافية مش ناقصين بقى حد يدوس علينا كمان يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول 11UNCE
    3-ضرورة استحمامنا 3 مرات فى الاسبوع يعنى يوم ويوم عشان ريحتنا تفضل حلوة يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول 11OUD9
    4-ضرورة معاملتنا كويس يعنى مش نتقلع من الرجلين ونترمى تحت اى كرسى يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول 11AZY
    واتفقت انا والشرابات جيرانى بتوع اخوات صاحبى المعفن ان احنا هنزغزغ كل اللى يلبسنا ومش هنرضى نستحمى ابدا حتى لو تم ذلك بالقوة الجبرية وذلك ( خلوا بالكوا معايا ) عشان لن نصبح شرابات معفنة بعد اليوم يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Malta
    ولذلك فقد تم الاتى
    انه فى اليوم الاول من اعتصامنا بدأنا فى زغزغة البشريين مما ادى الى اضحاكهم فى الشارع بدون سبب والناس بتتفرج عليهم يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Mf_seehearspeakورغبتهم فى قلع الجزمة واحنا فى الشارع وكان هذا اول انتصار لنا وقد تم ذلك فى مالكى المعفن واخواه فى اثناء الحرم الجامعى وفى وسط زميلاتهم البنات وده خلانا فرحانين قوى ورغبة كل
    شراب
    مننا الى ان يزغرط يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول 110 ويرقص 15 بلدى يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول 11IGHT
    وانتهى اليوم الاول فى الجامعة بسلام وانتظرونا بس بعد ما تغسلوا رجليكو الاول فى اليوم التانى وما فعلناه من اعتصام وفضايح لمالكينا وما كان مصيرنا فى النهاية يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول 11ight_lift يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول 11ight_lift ابطال اكيد
    princess of dreams
    princess of dreams
    كمباوى نجم
    كمباوى نجم

العمل/الترفيه : مهندسة زراعية
    المزاج : زى الفل

يوميات شراب بصوابع   الجزء الاول Empty رد: يوميات شراب بصوابع الجزء الاول

مُساهمة من طرف princess of dreams الجمعة نوفمبر 28, 2008 1:20 pm

دة اية الجمال دة والله شراب عنده حق
    تسلمى ياسنتوفة
    zoghota
    zoghota